Чи принесе прибуток сьогодні нова туристична агенція?

Египет - верблюд и пирамиды

Туристичний бізнес дуже вигідний. Особливо в той момент, коли наближається сезон відпусток і народ масове їде в теплі країни або в якісь інші екзотичні краї. Звичайно ж, замислюючись про те, щоб зайнятися своєю справою, кожен зверне увагу на цю нішу. І сьогодні мова піде про те, як зайняти гідне місце на ринку туристичних агентств і не прогоріти.

переваги туристичного бізнесу перед іншими

  1. Легкість. Для того, щоб зайнятися цим бізнесом, досить кмітливості, бажання і трохи вкладень. «Трохи» в порівнянні реалізацією ідей для свого бізнесу в інших галузях.
  2. Можливості. Кожного бізнесмена-початківця в першу чергу турбує питання, як швидко справа принесе дохід. Туристичне агентство здатне покрити витрати на своє створення за півроку.
  3. Легкий вихід. Якщо людина вперше береться вести бізнес, то вона не може знати напевно, чи вистачить на це моральних і фізичних сил. Будь-який бізнес пов’язаний з щоденними множинними стресовими ситуаціями, які доведеться долати. Туристичний бізнес дає унікальний шанс спробувати свої сили, зробивши турагенцію на сезон додатковим заробітком. Якщо вийде, можна думати про більший розмах.

Ризики, пов’язані з цим бізнесом

  • Відсутність довіри до туристичних агентств в масах. На руку новачкові грає тільки той факт, що люди однаково не довіряють як агенціям, які тільки-но запрацювали, так і старим конторам. Звинувачувати їх у цьому не можна, тому що туристи багато разів виявлялися заручниками нездатності агентства впоратися з форс-мажорними обставинами. Початківцю бізнесменові знадобляться всі його чарівність і вміння переконувати, щоб роздобути клієнтів.
  • Робота з туроператором. Сам підприємець не понесе ж клієнта на руках прямо до курорту, тому повинен мати договір з туристичним оператором. Який забезпечить можливість дістатися до місця відпочинку і назад. Маловідомій агенції, яка ще не зарекомендував, буває складно укласти договір з надійним оператором. Що значно знижує впевненість в тому, що ця агенція зможе виконати обіцяне клієнтові.
  • Неефективність реклами. Часто буває, що коли на перший погляд все ніби зроблено правильно, а клієнтів немає. А без них, звісно, увесь бізнес завалиться. Справа може бути в тому, що реклама неефективна. Сучасність настільки розпещена, що людина вже не звертає свідомо уваги на багато афіші та рекламні ролики. Виходить, привернути абсолютну увагу тільки тих, хто вміє працювати з підсвідомістю людей. Але основною проблемою все ж залишається неможливість відпрацювати вкладені гроші через відсутність клієнтів.

Необхідний мінімум для відкриття туристичного агентства

  1. Офіс. Багато хто радить обійтися без нього, адже переговори з клієнтами йдуть в телефонному режимі. Але ми дамо вам пораду не нехтувати цим атрибутом. Це саме атрибут. По-перше, перебуваючи не вдома, не буде тієї розслабленої атмосфери, чи то попрацювати, чи то поїсти піти на кухню. По-друге, клієнти не палають довірою до фірм, які не мають адреси, на який можна прийти і побачити на власні очі директора і його директорський кабінет з секретаркою в приймальні. Відзначимо, що вартість оренди офісного приміщення в комунальній власності міста зазвичай нижча, ніж у випадку з приватним власником нерухомості. До того ж такі приміщення виглядають солідніше, оскільки часто розташовуються в адміністративних будівлях державних установ.
  2. Реклама. Бізнесменові-початківцю складно найняти фахівців, які спеціалізуються на рекламних кампаніях. Тому доводиться обходитися своїми силами. Рекомендується завести сайт, що повідомляє якомога більше інформації про вашу туристичну агенцію. Такий сайт має бути таким, що запам’ятовується як то кажуть з першого погляду. Якщо сайт буде повторювати за зовнішнім виглядом і вмісту безліч інших, то він ніколи не виявиться в перших посиланнях пошукових систем. Далі потрібно звернути увагу на місцеве телебачення і радіо. І важлива зовнішня реклама – листівки та оголошення на кожному стовпі як і раніше працюють!
  3. Персонал та обладнання. Часто молоді бізнесмени обходяться силами членів власної сім’ї. Але якщо були залучені співробітники, то рекомендується заробітну плату платити від виробітку. Маючи ставку, співробітник не буде зацікавлений в кількості клієнтів. Проте він буде зацікавлений пережити скоріше черговий робочий день. Офісну техніку та обладнання можна купити за низькою оціночною вартістю, якщо пошукати цікаві пропозиції на Інтернет-дошках оголошень. Стіл, стілець, ПК – все це можна купити б/у, наприклад, на OLX.

Чому туристичний бізнес вигідніше починати за договором франшизи

Вирішивши присвятити себе туристичному бізнесу і вкласти гроші в агентство, варто розуміти та пам’ятати про ризики. Про те, що вся праця може не виправдатися, а гроші будуть спущені в водостічну трубу, образно кажучи. І повернути не буде можливості. Саме тому франшиза відомого турагентства є тією самою рятувальною подушкою, на яку бізнесмен впаде з висот побудованих повітряних замків. Відомий бренд, розроблена рекламна концепція, договори з туристичними операторами (надійними) – ось мінімум переваг відкриття бізнесу по франшизі.

Поширити у Facebook