Для багатьох людей цей незвичайний, багатогранний будинок в Боулдері, штат Колорадо, став би дизайнерської загадкою. Для Джуді Леста: «Це любов всього мого життя, фантастичний простір, де немає нічого забороненого»
Вид з висоти пташиного польоту на проект архітектора-модерніста на традиційному університетському пагорбі Боулдера показує два крила, що складаються з 16 однакових трикутників, кожне з яких завершується шпилем в даху. Його дизайнер Чарльз Гертлінг був цивільним архітектором з сильним впливом Френка Ллойда Райта. Його фірмовим стилем було використання органічних, натуральних компонентів. У цьому випадку трикутники на даху мають подвійне уявлення. Кажуть, що вони є листям природи, а великі стельові балки зображують вени. А також представляють плоскі вершини, які служать фоном для міста Боулдер.
Не знаючи ані про Хертлінга, ані про його проекти, Леста купила цей будинок в 1989 році. «Мені дуже пощастило, що я натрапила на це», – каже вона.
Увійшовши в парадні двері, людина потрапляє в зовсім інший, перевернутий з ніг на голову настрій. Будинок, відомий як благородний будинок, був зданий в експлуатацію і побудований сім’єю Нобл в 1958 році. Це одна з більш ніж 40 будівель, розроблених Гертлінгом в Боулдері з 1953 по 1983 рік.
Цей будинок називали будинком космічного корабля, пірамідою, вігвамом і парасолькою. Сам Гертлінг назвав цю споруду саме вігвамом. З часом він перетворився на місцевий ландшафт, зберігаючи при цьому унікальний статус і продовжуючи викликати цікавість та здивування перехожих. Місто Боулдер оголосило цей будинок історичною пам’яткою.
Багато чого в декорі Лесіти, наприклад чорне Крісло Herman Miller, є оригінальним для епохи її «трикутного палацу». Фіолетова і золота колірна гамма простежується по всьому будинку. Коли її запитують, скільки у неї люстр (як всередині, так і зовні), вона відповідає: «занадто багато, щоб порахувати або витерти пил».
Якщо дивитися вниз з мансарди, то з обідньої зони добре видно двері та вікна геометричної форми.
Велике трикутне вікно пропускає світло і легкий вітерець в кут вітальні.
Одне з двох шпильових вікон у даху дає прекрасний вид на вісім трикутників, що складають це крило.
Будинок стоїть на надземному бетонному фундаменті. Всередині чотири трикутника з вирізами являють собою вікна, які також служать полицями.
У кожній кімнаті є чотири трикутних вікна. Верхня трикутна стулка підіймається, відкриваючи вид у двір. Стіна прикрашена фотографіями Грейс Джонс і Bee Gees, зробленими Лестою.
Леста використовує одну зі спалень як місце для зустрічей і зберігання пам’ятних речей з часів своєї роботи позаштатним фотографом в Лос-Анджелесі. У портфоліо фотографій Леста входять Дево, Боб Марлі, Блонді, Президент Форд та Донна Саммер.
Поруч з виготовленим на замовлення каміном висить картина австрійського художника Егона Шіле. Кути димоходу і витяжки імітують лінію даху та гірські вершини.
Коли Леста переїхала в цей будинок, всі стіни були білими, а декор старовинним. З тих пір вона розмалювала стіни, підлоги та сходові клітки. І прикрасила кожен куточок приміщення дрібничками та предметами колекціонування. «Це дуже вільний будинок», – каже вона.
Одним з небагатьох округлих предметів в будинку є фіолетові металеві гвинтові сходи, що ведуть на горище.
Джуді Леста біля своїх вхідних дверей.