Секрети вибору та оцінки меблів для офісу

Офісний інтер'єр у бежевих тонах

Оформлення офісу не таке просте завдання, як облаштування домашньої обстановки. До офісних меблів пред’являються певні вимоги, – вони як мінімум повинні бути зносостійкими і забезпечувати комфортні умови роботи. Усе це впливає продуктивність праці. Атмосфера приміщення має стимулювати до роботи та створювати особливий настрій. Розберемося, як правильно вибрати меблі для офісу та на що потрібно звертати увагу.

Основні характеристики офісних меблів

Меблі для організації робочого місця не схожі на гарнітури, призначені для житлових приміщень. Вони швидше зношуються через інтенсивне застосування. Для виробництва офісних меблів застосовують спеціальні матеріали особливої міцності.

Стійкість до зносу та якість. Один із важливих критеріїв вибору – це стійкість покриття до стирання. У процесі виробництва зразки тестують та перевіряють, скільки циклів механічного впливу вони витримають. При виборі м’яких гарнітур важливо враховувати колір тканини. Наприклад, для офісу ідеально підходить сірий фетр, а на жовтому буде видно навіть маленькі плями. Важливо звернути увагу на якість фурнітури – напрямні, петлі та ручки.

Ергономічність. До офісних меблів висуваються загальні вимоги. Відповідно до них висота столу повинна бути 70-75 см. Але всі співробітники різного зросту, тому оптимальним варіантом стане регулювання по висоті, до 5-7 см. Крісла також слід вибирати із регулюванням, щоб кожен працівник міг налаштувати своє робоче місце з урахуванням параметрів свого тіла. Підлокітники та сидіння повинні підніматися та опускатися, а кут нахилу спинки змінюватись. Для підтримки спини застосовуються валики під поперек та спеціальні анатомічні вигини.

Легкість очищення. При виготовленні меблів для громадських місць застосовують тканини, що мають високу стійкість до зносу. Для приміщень з високою прохідністю більше підійдуть вироби з оббивкою з екошкіри та шкіри, яку легко протирати.

Безпека та екологічність. Меблі для офісу повинні мати сертифікати, які підтверджують її відповідність стандартам та використання при виробництві екологічно чистих матеріалів. Такі предмети не виділяють шкідливі речовини, які можуть завдати шкоди навколишньому середовищу. Меблі також повинні володіти протипожежними якостями, а її покриття не повинно викликати алергічних реакцій. Важливо уникати фарб, у яких міститься формальдегід. Використання додаткового облицювання ПВХ кромки забезпечить додатковий захист від несприятливих факторів, проникнення вологи та розшаровування. Опори та ніжки меблів повинні бути стійкими, а кути не мати сколів та гострих країв.

Функціональність. Для сучасних офісів ідеально підходять трансформовані та модульні меблі, а також гарнітури з акустичними властивостями. Невід’ємною частиною офісу є вбудовані стелажі із полицями. Завдяки функціональним гарнітурам можна поділити приміщення на зони. Популярними є столи із додатковими опціями – колонками або вбудованими зарядними пристроями. Для шумозаглушення в офісному приміщенні застосовують спеціальні скляні стіни.

Дизайн. Оформлення меблів має таке ж важливе значення, як дизайн всього офісу. За допомогою правильно підібраних відтінків та грамотної комбінації кольорів можна досягти необхідного ефекту. Стримані та темні тони додадуть інтер’єру лаконічності та суворості. Світлі відтінки сприяють збільшенню простору. Меблі в офісі повинні відповідати за стилем і палітрою основному оформленню, а окремі компоненти повинні поєднуватися та доповнювати один одного.

Різновиди

Існують різні види офісних меблів:

  • Столи можуть бути різних розмірів та форм. Конструкції із висувними ящиками підійдуть для зберігання документації. Столи відрізняються різноманітністю матеріалів та кольорів.
  • Офісні крісла. Ці предмети меблів повинні характеризуватись зручністю та функціональністю. У кріслі доводиться сидіти тривалий час, тому важливо забезпечити регульовану підтримку спини в задній частині.
  • Шафа. Меблі допоможуть вирішити питання зі зберіганням великої кількості документів у потрібному порядку. При виборі шаф потрібно враховувати розмір полиць і відсіків, а також матеріал виготовлення.
  • Книжковий стелаж – спеціальні конструкції для організації зберігання книг.

Вибір та оцінка меблів для працівників

Офісні меблі для працівників

При підборі меблів до офісу важливо врахувати особливості та потреби окремих співробітників. Також потрібно дотримуватись норм і вимог до робочих умов. Крісло вибирають по висоті так, щоб коліна в зігнутому положенні створювали кут 90 градусів. Спинка має ухил 4-5 градусів. До переваг варто віднести спеціальні валики під спиною. Актуальна правильна висота столу. При розміщенні на стільниці передпліччя повинні залишатися паралельними підлозі. В результаті навантаження на хребет буде невеликим.

Функціональні столи оснащені різьбовим кріпленням з певними кроками, які можна встановити на певний рівень. Крісла оснащуються спеціальними фіксаторами, щоб запобігти переміщенню під час роботи.

При оформленні call-центрів вибирають компактні вироби, які оснащуються особливими перегородками. В результаті співробітники менше відволікаються та працюють продуктивніше.

Якщо робота передбачає використання великої кількості різноманітних документів, знадобиться стіл з довжиною від 120 см. На такій поверхні помістяться підставки для розташування папок та інше приладдя. Конструкції оснащені маленькими нішами та полицями модульного типу, що робить їх більш місткими.

Робочі системи виглядають як столи, з’єднані разом і дозволяють зберегти корисний простір. При облаштуванні бухгалтерського відділу необхідно придбати стелажі. Висота конструкцій не повинна бути більшою за параметр середнього зросту співробітника.

Оформлення кабінету керівника

Офісний стіл у кабінеті керівника

Розглянемо правила вибору офісних меблів для кабінетів керівників. У таких приміщеннях підписують важливі договори та вирішуються різні питання. Тому кабінет повинен залишати позитивні відчуття, а також символізувати статусність та надійність, наголошувати на можливості компанії.

Особлива увага приділяється вибору меблів. Психологи рекомендують підбирати меблі з плавними та закругленими вигинами. Важливо вибирати спокійну палітру кольору в теплих тонах.

Крісло начальника повинне мати презентабельний коштовний вигляд. Відвідувачі мають відразу оцінити «на око», що ринкова вартість таких меблів є високою. Як оббивний матеріал підходить натуральна шкіра.

Важливо правильно організувати простір. Продумайте місця для гостей, які прийшли на прийом. Для цього підійдуть зручні стільці або крісла компактних розмірів. Конструкція меблів повинна сприяти зручному розташуванню, але не сильно розслабляти. Стільці та крісла встановлюють перед стільницею. Вигідною конструкцією відрізняється стіл, що має Т – образну форму. За ним може розміститися велика кількість гостей. Не підходить для кабінету керівника варіант столу з модульним улаштуванням. На поверхні столу розміщується необхідне приладдя, включаючи комп’ютерну техніку.

Для зберігання паперів знадобиться стелаж компактних розмірів, який обладнаний дверцятами. Це більш функціональний та компактний варіант, ніж моделі відкритого типу. Хорошим варіантом стане шафа, що містить велику кількість полиць. Необхідним атрибутом кабінету є сейф. Конструкція повинна легко вбудовуватися в тумбу або стіну.

Облаштування кімнати для переговорів

Кімната переговорів – важливе приміщення в офісі. Тут має розташовуватися наступний перелік офісних меблів та устаткування:

  • стіл – важливий атрибут у приміщенні. Його форма буває овальною, що сприяє успішному проведенню переговорів. Для компактного розміщення всіх співробітників та гостей підходить стіл, що має Т-образну конфігурацію;
  • не підійдуть для переговорної кімнати місця для посадки у вигляді крісел. Сюди потрібно вибрати стільці із правильними параметрами. Висота від підлоги повинна становити 45-50 см, а ширина та глибина сидінь 40-50 см;
  • додатково може використовуватися фліпчарт, на поверхні якого можна писати маркерами;
  • для демонстрації відео застосовують проектор, що підключається до ноутбука. Техніка розміщується на невеликому столі, оснащеному шухлядами;
  • по периметру можна розставити компактні кавові столики та диванчики, де можна трохи відпочити.

Приміщення для проведення переговорів повинно мати площу щонайменше 6 квадратних метрів. Проте краще, звісно, суттєво більше.

Ресепшн та зона очікування

В офісних приміщеннях облаштовується зона очікування для клієнтів та ресепшн. Стійка ресепшна буває напівкруглої, П-подібної та прямої конфігурації. Вибір дизайну конструкції залежить від загального оформлення простору. Висота стійки становить 110-120 см. Краще вибирати моделі закритого типу, які всередині обладнані полицями та шафами для зберігання. За стійкою можна розмістити компактну шафу.

У зоні очікування можуть розташуватися клієнти, які раніше запланованого часу прийшли на прийом або чекають у черзі. У якості посадочних місць можуть застосовуватися компактні диванчики. Сидіння можуть мати ухил 5 градусів. Перед стільцями можна поставити маленький стіл, на якому часто розміщують брошури або буклети. На стіні знаходиться монітор, який транслює інформаційні або рекламні ролики.

Якісні матеріали для офісних меблів

Терміни експлуатації вибраних меблів визначаються матеріалами, з яких вони виготовлені. При оформленні офісу важливо враховувати, що всі елементи відчуватимуть на собі регулярні та тривалі навантаження.

У процесі виробництва використовується ДВП, ДСП, МДФ чи пластик. Найчастіше застосовують ДСП із різними варіантами покриття – шпоноване, плівкове або ламіноване. Лист має мати мінімальну товщину 16 мм.

Середня товщина стільниць складає 18-20 мм. При оцінці столу важливо перевірити наявність сертифіката, який підтверджує безпеку матеріалу. Стіл із натуральної деревини підійде для переговорної кімнати або кабінету керівництва. Для посилення конструкції використовують металеві каркаси. Матеріал оббивки сприяє збереженню зовнішнього вигляду м’яких елементів. Гарними характеристиками міцності відрізняється тканина мікрофібра. Матеріал наповнювача впливає на здатність спинки та сидіння повертати початковий об’єм та форму. Оптимальним рішенням стане пінополіуретан. Матеріал характеризується підвищеною щільністю та може прослужити понад 10 років. На ньому не накопичуються мікроорганізми та пил.

Має значення, звісно, і фурнітура. Якісні ящики запобігатимуть виходу з ладу висувних механізмів. Важливими є й петлі для кріплення дверей та ручки.

Офісні меблі в інтер’єрі

Інтер'єр офісу в стилі лофт

При виборі ергономічних меблів важливо враховувати особливості інтер’єрного стилю. Не найкращим на сьогодні є варіант оформлення приміщень у стилі ренесансу чи бароко. Ліпнина, меблі в темних тонах із позолотою сильно відволікають увагу від власне бізнес-процесів.

До найкращих стилістичних рішень варто віднести мінімалізм та лофт. Гарнітури у такій стилістиці відрізняються ергономічністю та компактними розмірами. Для невеликих приміщень підійдуть столи зі скла, які візуально виглядають не такими великими, ніж є насправді. Оптимальним рішенням для оформлення вважається сіра та біла палітра. Монохромність інтер’єру можна урізноманітнити приглушеними відтінками інших кольорів. При комбінуванні кольорів можна скористатися правилом «60/30/10». Це означає, що 60% площі приміщення забарвлюється в основний колір, 30 додатковим кольором та 10% – це створення акцентів. Вибір тональності відтінків залежить від того, на який бік виходять вікна будівлі.

Планування та розміщення меблів

Важливим моментом у плануванні є розміщення меблів таким чином, щоб зберегти вільний простір та зону для розміщення обладнання. На одного співробітника передбачено 3 квадратні метри простору, де має бути розміщений стіл, стілець, тумба або приставний бріфф. У процесі оформлення простору застосовують такі види планування:

    Розподіл на зони без використання капітальних стін. Зонування проводиться за допомогою меблів та невисоких перегородок із гіпсокартону та скла.

    Розподіл простору із застосуванням капітальних перегородок;

    При плануванні кабінет керівника та переговорна кімната відокремлюються скляними стінами. В результаті робоча зона залишається відкритою.

Місця для зберігання документації зі стелажами та шафами розташовують уздовж стін, що добре заощаджує вільний простір. Якщо приміщення невелике, можна використовувати настінні полиці та столи з модульними системами.

Важливо правильно вибрати місцезнаходження для столу. Поруч повинні бути електричні розетки, куди можна підключити комп’ютер та іншу офісну техніку. Має значення розташування по відношенню до дверей. Важливо враховувати напрямок, у якому відкриваються двері. Природне освітлення – найкращий варіант, якщо стіл розташований біля вікна. Найчастіше для повноцінного освітлення можуть знадобитися жалюзі або додаткові джерела світла.

Ну а вибрати меблі для офісу високої якості можна у інтернет-магазині mebeloffice.com.ua. У каталозі представлені моделі від провідних виробників, при цьому запропоновані ціни є одними з найкращих у Києві.

Поширити у Facebook